نام نویسی
1.نحوه نام نویسی در سامانه بیمه ایران من به چه صورت می باشد؟
پاسخ:
از منوی کاربری بالا سمت چپ بر روی عبارت “نام نویسی” کلیک کرده و با ورود اطلاعات مورد نیاز فرایند نام نویسی را انجام دهید. اطلاعات مورد نیاز شامل شماره ملی، شماره تلفن همراه و تاریخ تولدتان می باشد.
2. در صورت فراموشی کلمه عبور چه اقداماتی بايستی انجام شود؟
پاسخ:
در صورت فراموشی کلمه عبور می توانید از امکان بازيابی کلمه عبور استفاده کنید. جهت استفاده از این امکان می توانید بر روی این لینک کلیک کرده و پس از وارد کردن شماره ملی و کد ارسال شده به تلفن همراه خود می توانید کلمه عبور جدیدی تعریف کنید.
3. برای ثبت نام با خطا مواجه میشوم؟
پاسخ:به هنگام ثبت نامه حتما دقت شود، تاریخ تولد از تقویم تعبیه شده در سامانه انتخاب گردد.
4. به هنگام ثبت نام در سامانه، تصویر امنیتی باید دقیقا مشابه خودش وارد شود؟
پاسخ:خیر،حاصل جمع یا تفریق و… وارد شود نه عملیات نمایش داده شده در تصویر امنیتی
5. نحوه تغییر شماره تماس ثبت شده در سامانه ایران من چگونه است؟
پاسخ:برای تغییر شماره تماس، ارسال تصویر کارت ملی و سند مالکیت شماره همراه جدید الزامی می باشد. مدارک مربوطه به آدرس ایمیل [email protected] ارسال گردد.
خرید بیمه نامه
1.نحوه خرید بیمه نامه جدید
پاسخ:
جهت خرید بیمه نامه جدید ابتدا بایستی عضو سایت شوید و پس از انتخاب بیمه نامه مورد نظر از منوی “خرید و تمدید” و مطالعه شرایط عمومی، خصوصی و ورود اطلاعات مورد نیاز، بیمه نامه خود را خریداری کنید..
2. اگر به هنگام تمدید بیمه نامه یا بدنه کد نمایندگی را وارد نکنم بیمه نامه توسط کجا صادر میشود؟
پاسخ:
در صورت عدم انتخاب کد نمایندگی به هنگام صدور، بیمه نامه توسط شعبه فاطمی استان تهران صادر میگردد.
3. آیا امکان تمدید بیمه نامه ثالث برای موتورسیکلت از طریق سامانه وجود دارد؟
پاسخ:خیر، در حال حاضر این امکان در سامانه ایران من وجود ندارد.جهت تمدید به نمایندگان بیمه ایران مراجعه نمایید.
4. به هنگام تمدید بیمه نامه ثالث با خطای 100 مواجه میشوم ؟
پاسخ:این خطا مقطعی بوده است و به علت قطعی در سامانه های داخلی مرتبط ایجاد می شود. چند ساعت دیگر مجدد اقدام به تمدید کنید مشکل برطرف شده است.
5. کدپستی خود را که میزنم آدرس کامل نیست و یا قسمتی از آدرس اشتباه وارد شده است؟ منزل من کد پستی ندارد. باید چگونه ثبت کنم؟
پاسخ:در صورتی که از صحیح بودن استان و شهر انتخابی اطمینان دارید، در فیلد کد پستی، 10 تا یک وارد شود سپس فیلد آدرس باز میشود و به صورت دستی می توان آدرس را وارد کرد. در این صورت مسئولیت وارد کردن صحیح آدرس برعهده خود شخص می باشد.
عمومی
1.بیمه نامه های صادرشده من را در منوی بیمه نامه های من، فهرست بیمه نامه ها نمایش نمیدهد؟
پاسخ:
در این سامانه بیمه نامه هایی نمایش داده میشود که شماره همراه و کدملی بیمه نامه خریداری شده با اطلاعات وارده در سامانه یکسان باشد. در صورت یکسان بودن اطلاعات بیمه نامه با اطلاعات ثبت شده در سامانه با شماره 09668 تماس حاصل نمایید.
2.بیمه نامه بدنه به نام خودم می باشد اما در فهرست بیمه نامه ها نمایش داده نمیشود؟
پاسخ:
در بیمه نامه بدنه نام شخص حتما باید به عنوان بیمه گزار اصلی وارد شود. در صورتی که به جای ذی نفع نام شما در بیمه نامه ثبت شده است، در فهرست بیمه نامه های شما، بیمه نامه موردنظر نمایش داده نمی شود..